Merhaba kızlar 12+3 hamileyim şu anda son 5 gündür falan eskiye göre iyiydim ama bugün tamamen iyiyim iştahım açıldı koku hassasiyetim azaldı enerjim de iyi kasığım da çok batmıyor içimi korku saldı normal mi böyle belirtilerin azalması. Çevremden herkes 3 ay bitince rahatlarsın diyorlardı ondan mı acaba merak ediyorum içimi rahatlatın lütfen :( daha önce bir kürtaj yaşadım bu hamileliğim hep korku üzerine önceden sık gidiyordum doktora artık gitmek istemiyorum kontrol zamanı gitmek istiyorum. Şimdiye kadar bir kanamam ya da riskim olmadı sağlıklı bir gebelikti ama belirtilerin azalması beni çok korkuttu bilgisi olan tecrübeli anneler yardımcı olabilir mi :(