Kızlaaarr maalesef gelen asgari zamından sonra çalıştığım iş yeri yollarımızı ayırdı evden çalışıyordum zaten tazminatımı verdiler ve gönderdiler biraz üzüldüm nasıl geçim olacak şimdi diye rabbim yardım eder diyip yine de şükrettim :) yarın ve pazar günü eşimle fiyatlar uçmadan eksikleri alalım dedim yenidoğan takımı olarak 2 tane 5li var
3 tanede normal ayaklı tulum var
10a yakın da beyaz zıbın var
Waikiki uygulamasına da bakıyorum bi yandan şimdi sizce 0-1 almak mı 1-3 ay almak mı daha doğru olur 3-6 ay pek almak istemiyorum yaz mevsimine denk gelecek ama şimdi yazlık bir şey de bulamayız kışlıklarını da sezon sonu alırız diye düşündüm saha uygun olur diye şimdi bi kazağa monta 500 vermektense 200 vermek daha cazip tabi o fiyat olur mu bilinmez ama ümit işte 🥹😂