Ceyda76 Hanımlar ıkız bebeklerımı bekliyorum Hep okuduğuma göre kilo durumları en fazla 2500fılan oluyor Malum hersey uçuyor Bez olarak 1 numara ıle mı 2 numara ıle mı başladınız ne kadar kullandınız bana da tecrübe olur .paylaşır msnz ☺️
Ceyda76 @Eldgrn ozellıkle çoğul gebelıkler ıcın sordum etıketımı kaldırmazsanız sevınırım malum ıkızler daha düşük kiloda doğuyor bez ıhtıyacı Farklı
Fatime07 Ceyda76 daha doğum yapmadım canım ama bir paket aldım prematüre prima markası da ihtiyaç olursa tekrar alırım olmazsa baby turco bir numaradan devam ederim