23.haftaya yeni girdim ve mide yanmalarım gittikçe artıyor dayanılmaz hal aldı artık☹️ öyle şiddetli yanıyorki resmen yemek yemeye korkar oldum o gün hiç baharatlı ağır bişey yememişsem bile yine de yanıyor artık ne yapayım bilmiyorum canımı çok sıkıyor bu olay ne yesem midemi yakıyor iştahım da açık herşeyi yemek istiyorum çok çaresiz bir durumdayım bu durumu yaşayıp bir çözüm önerisi olan varmı?? Lütfen yardımcı olun