Babytwo2 hakkımızda hayırlısı olsun diyecek bir şey yok zamanla neyin doğru neyin yanlış olduğu çok net belli olacak o güne kadar da kalbiniz neye ağır basıyorsa, kendinizi nasıl iyi hissediyorsanız öyle ilerleyin. Dediğim gibi benim geçen hafta persembe günüydü ve hemşire gerçek anlamda hiçbir açıklama yapmadan tamam dedi demekki ya aşı istemeyen kişi sayısı çok fazla alışkın olduğu durum yada öncesinde bir bildiği vardı o yüzden üstüne düşmedi bilemiyorum 🤷🏻♀️