Bu arada düşündüm. Sana bisey diyimmiiii.. benim oğlum olsa, ya Timur yada Teoman koyacağım. International olarak da Timur a - Tim der arkadaslari, Teomana da Teo. Benim aklıma en iyi gelen bunlar. Bak kendi gelecekteki çocuklarımın adlarını da feda ettimmm 🥲