Dilekbursa kanda pıhtıdan dolayı veriliyor hayta pıhtı bebeğe senden geçen kan akışımı etkiliyor ve allah korusun ölü doğum yada düşük yapmana sebeb olabiliyor hiç ihmal edilecek bi iğne degil yani tüp bebek olanda olmayanda kullanıyor bu iğneyi ben normal yollarla gebe kaşdm ama pıhtı oldugu icin 6 aydır kullanıyorm bebege zararı yok aksine kan akışo icin faydalı bile.. Doktorunuza rapor yazdırın ücretsiz alırsınız rapora yazdıgı kod da önemli tabi ücretsiz almanız icin