Stas Kızlar selam 18 haftalığım doktor plesenta biraz asagda dikkat et dedi ilişki vs yasak dedi korktum bende sıkıntı olur mu düzelen var mı daha sonra kanama vs takip et dedi neler yapmalıyım
BBuseY Stas belki ilerleyen haftalarda yukarı çıkabilir 🤗 daha haftan çok erken canım. Ama eğer yukarı çıkmazsa sadece normal doğumun olmaz onun dışında korkulacak bişey yok ki 😻 Her bebeğin plesantası farklı ilerliyor 🤗
Evinamin031120 Benim 16.haftada söyledi doktorum aynı şeyleri bana da söyledi dikkat ettim benim kanamam da olmuştu hatta. 20.haftada gittiğimde yerine gelmişti merak etmeyin