havva_karabiber Yaklaşık 2 saattir çok fena adet sancısı çekiyorum şuan kesildi sizce doğum sancısı olabilir mi 38+1
Pinar41 havva_karabiber takip etmeniz gerekiyor ne sıklıkla geldiğini sancıların eğer düzenli aralıklarla bir geliyorsa doğum sancısıdır, aksi halde yalancı sancı olabilir