Kızlar sizi biraz sıkabilir bir çok şey yaşadım ve belki bunlardan 1i başınıza geldi yine de beni bilgilendirirseniz sevinirim 🙏
Şimdi her ay 5 gün gecikmeyle adet olan biriyim ve geçen ayda 5 gün gecikmeyle oldum 1.5 gün sürdü sadece bu ay yine bat gunume 1 hafta kala akıntım çok fazla oldu 5 6 gün sürdü Hee lavaboya çıktığımda peçeteye yumurta akı gibi gelirdi
Akintim kesildikten sonra bel ağrılarım başladı bide vajina ağrım aşağı baskı uygulanır gibi iki kere ağrı yaşadım başka belirtim farklılığım yok iştahım arttı uykuya meyillendim falan falan….
Dün gecikmenin 7. Günü idi ve kan verdim 2.39 çıktı yükselir mi acaba geç döllenme dedikleri olma şansı var mı bugün 8. Gündeyim ve dün akşam saatlerinden gece yarısına kadar karnımda bisey pıt pıt atiyodu sanki burdayım der gibi size nedir?