seyma9188 bende aynı durumdayım 19. Haftama kdr hic enfeksiyon sorunu yaşamadım şu an 22+3 üz doktorum geçen hafta 5 adet suda eriyen kücük bi antibiyotik vermişti ve 1 tane suda eriyen uyumadan önce icilen kullandım geçti sandım ağrım hafiflemişti, bu haftr benmde yanlarım kasıklarım öyle ağrıyo ki wc otururken adım atarken bile kasığım ağrıyo test yaptık yine enfeksiyon cıkmış daha önceki değerme göre de yüksek cıkmış yine tek kullanımlık olanı verdi umarım geçer ağrı var sadece sizinde öyle mi akıntı kaşıntı yok sadece ağrı