butterfly35 Kızlar selam, erken haftalarda açılması olanlar nasıl anladınız nereniz nasıl ağrıdı? Normal ağrılardan batmalardan farkı neydi bilgilerinizi paylaşır mısınız ❤️
Prens__annesi butterfly35 canım benim acilmam başladığı zaman mide bulantım çok oluyordu 38+1 de doğum yaptım
-Naz- butterfly35 selam ben yaşamadım ama geçen hastaneye gittiğimde bı bayan 36 haftalikti. doktora dedi alttan ağrım çok. Doktor baktı 1 cm açıklık var ondan 1 haftaya doğum olur dedi
gulyozgatli butterfly35 benim hic bi belirtim yoktu ayrintili ultrasonda serviksin sadece 0,4 mm kaldigini ogrendim ve acil serklaj istediler
butterfly35 BBuseY sancılar nasıl oluyor peki karın ağrısı mı kasık bel mi? Birde normal batmalar gibi mi?
KeremikoBayky BBuseY açılmanın hissedilmeme ihtimali yok mu hiç? Burda okumuştum biri 37. Haftada rutin usg için gidip çatı bakılırken 3 cm açılması olduğunu öğrenmiş
KeremikoBayky butterfly35 yalancı sancıyla doğum sancısını birbirinden ayıran gerçek sancının belden kasığa vurması ve düzenli aralıklarla gelmesi diyorlar
butterfly35 İkidir açtığım postlara yorum alamıyorum uygulamanın amacı dışındaki başlıklarda bir sürü yorum var benim post mu görünmüyor acaba ?
Tubatgn butterfly35 Postlar herkes tarafından görülüyor annemiz. Sorduğunuz soruyu yaşamış herkes cevap verecektir. Postunuzun üstte kalmasını istiyorsanız eğer yorum yaparak üstte tutabilirsiniz.
Ebelik -Naz- kaşık ağrım fazlaca var arada da alt tarafımdan iğne batar gibi şeyler oluyor acaba sancı mi o
butterfly35 abcd-16 dinlenince geçmeyen bir ağrı mı sürekli devam eder şekilde oluyor herhalde değil mi?
abcd-16 Ebelik sancı sadece kasıkta olmuyor bel sırt karın kasık doğum sancısı tolere edilebilir bir şey değil ama yinede siz rahim ağzında incelme var mı doktor muayenesiyle netleştirebilirsiniz. Birde bu tarz ağrıları geçiştirmeyin ne olur ne olmaz benim incelmeyi ağrılarımın şikayetiyle tespit ettiler.
abcd-16 butterfly35 benim ilk doğumum 34 haftalıkken oldu rahim ağzında incelmeden dolayı ama ben 27 haftadan sonra hep sancı çektim emin olun yolunda gitmeyen bir şeyler olduğunu anlıyorsunuz ama benim ilk doktorum rahim ağzı uzunluğunu geç ölçtüğü için erken doğuma engel olamadı ikinci hamilelikte yine bel kasık ağrısı yaşadım rahim ağzında yine incelme görüldü 24 mm inmişti ama 24. Haftadan itibaren progesteron fitil proluton iğneyle 37 yi tamamladık sonrası sezaryen oldu. Siz sık kontrol ve rahim ağzı ölçümüyle takibe alırsanız daha kontrollü olur.