cansbade Allah sabır versin. 🤲🏻Size, bana ve isteyen herkese hayırlısıyla nasip etsin inşallah. 🌹Ben de film çekildikten sonra kimyasal gebelik geçirdim.Sonra da olmadı Bi daha. 2 buçuk yıldır her ay hüsran yaşıyorum.Dahası her defasında farklı şeyler deneyerek düzenli adetimi bozdum. Rabbim inşallah aratmaz size daha fazla. Filmden sonra birkaç daha umut oluyor. Her zaman hemen o ay olması gerekmiyor.