Düzenli olarak ilişkiye giriyoruz ve ben geçen aydan itibaren folik asit kullanıyorum ayrıca hiç korunmuyoruz da, uygulamaya devamlı not alıyorum fakat ovüslasyon testim yumurtlama döneminde olmamasına rağmen üç kez yaptım üçüde çift çizgi şimdi adet günüm bir kanamam var iki gündür ama oldukça az ve pembe henüz gebelik testi yapmadım sonucu görünce üzülmemek için. Sizce hamile miyim?