59gocer Merhaba hanımlar bebeğim 54 günlük öksürüğü var, ses tellerinde enfeksiyon var dedi doktor Zaditen damla verdi. kullanan var mı?
gamzosgamzos 59gocer o kadar küçükken değilde 2 yaşındayken büyük kızıma bronşit olduğunda doktoru vermişti kullandık
Zekiye_27 59gocer kızım 2.5 aylıkken vermişti doktor alerji ilacı canım sık hastalanmasini önlüyor hem ben kullandım faydasını da gördüm kullan korkma doktor verdiyse
elif233233 59gocer biz kullandık hala daha arada veririm . Alerji ilaci iştah açar uyku yapar başka yan etkisi yok güvenle verebilirsiniz kilosu kadar damla