Fatma0005 Kızlar sabah doktor kontrolüm vardı doktor amniyon sıvısını 88 ml olarak ölçtü ve fazla dedi böyle olan var mı aranızda
ArzuHmdLh1 Fatma0005 geçen ay banada öyle denildi detaylıya girdim normal dedi bazen fazla şekerli birşeyler yediğinde de fazlaşabilyomuş birkaç gün sonra yine gidip baktır bence
Sibelnl Fatma0005 benimde fazlaydı ama son gittiğimde normale dönmüş dedi doktor korkulcak bişey yok sıkma canını ☺️🙏