Ben bez stoğu yapmadım açıkçası cildine iyi gelmez falan diye. Sadece bir paket 1 numara, bir paket 2 numara almıştım.
Biz 1 numaradan yalnızca o bir oaketi kullandık o da 60lı mıydı 40lı mıydı ne sonra geçtik direkt 2 numaraya. Bebeğe bağlı bu biraz kimi birkaç paket kullanır kimi birkaç tane.
Ben ondan ziyade ıslak mendile stok yaptım kafamız şu an rahat o açıdan bitmiyor sanki hiç 😀