Doktorunuz gerekli gördüyse yaptırmanızı tavsiye ederim. Çok tatlı yiyorsanız zaten seker yuklemesinden korkmayın oda şekerden başka birsey değil. Bende yaptırdım ve gebelik şekerim olduğunu öğrendim şimdi diyetle devam ediyorum ve günde 4 kere evde kendim sekerimi ölçüp doktoruma yolluyorum. Tabiki jnsallah bir sorun yoktur ama varsa önceden tedbir alırsınız ve rahat bi gebelik geçirirsiniz.