Edau9 Kızlar bugün çatı muaynesi oldum 4 cm açıklık var dedi doktor nstye bir bakalım dedi nstde sancı çok azdı eve yolladı o yüzden eve geldim kaynar duş aldım ne kadar sürer sizce açılmam