yyssmmnn Ben de dogum iznindeyken is yerim maasımı yatırmaya devam edecek. Daha sonra sgknın verecegi rapor parasını (dogum izni dedigimiz sey aslında 112 günlük bir isgoremezlik odenegidir) sirketin hesabına yatıracagım. 2 günden uzun istirahat raporlarında da oldugu gibi sirket maas yatırmama hakkına sahip. Bu yüzden bu parayı sgk veriyor. Ekstradan 5bin tl almak gibi bir durum yok. 5000 tl asgari ücretle calısanların aldıgı is goremezlik odenegi. Herkesin alacagı miktar son 3 aylık brüt maasına gore degisiyor. Ama siz de bunu zaten sirketinize vereceksiniz zaten maas aldıgınız icin.