BuseMasal Kızlar selammm 🥳 21 haftalık gebeyim her yemekten sonra çok kötü bir şekilde uyku bastırıyor. Nerdeyse masa da uyucam 🤣 siz de de öyle oluyor mu ??
gunel91 BuseMasal gebelik sekerinizmi var cunki bende hep oyleyim yemekden sora seker kalkdigi ìçin halsizlik uyku basiyor
Sellmaseellma BuseMasal birden aç kalıp yemek yiyince öyle oluyor gün içinde öğünlerinizi 5 6 yapın ben mesela kahvaltı yaparm 2 3 saat sonra bi meyve 2 saat sonra bi çay veya kahve ara da bi havuç yerim ki aç kalmym aç kalıp yemek yiyince uyku bastırıyor benide
gunel91 BuseMasal 24-28haftada seker yuklemesi yaptirdiginjzda bilersiniz. Evde seker őlcme cihaziniz olsaydi őlcerdiniz eyer ciksaydi hemen diyet yapib probleminizde olmaz insallah
BuseMasal gunel91 peki ben şeker yüklemesi yaptırmak istemiyorum bunun yerine şekerimi cihaz alıp kendim ölçsem hep olur mu
gunel91 BuseMasal bence doktor tavsiyesine gore bakin. Yaptirmanin hic bir zarari yoktu tatli sudu sadece o sizde gizli sekeri cikariyor. Evdede őlce bilirsiniz hastanedede aclik tokluk kan sekerini ölcub bile bilersiniz