Celins_ Selam kızlar🙋♀️ Bir sonra ki doktor kontrolümüz 31+2 haftalığa denk geliyor. 32. Haftada alınan doğum raporunu o gün alabiliyor muyuz yani 31+2 de. Bilenler cevap verebilir mi?
Mervebslms Celins_ ben 31 haftanin tamamen bitmesi gerekiyor diye biliyorum ama doktorun verir mutlaka 3 4 gün kalmış çalışamaz raporunu diye düşünüyorum
Rainak Celins_ vermiyor o zaman gün kayibi oluyormuş sizin için dezavantaj yani. Benimde 31. hafta kontrolum vardı. 32. Hafta rapor için tekrar çağırdı
Burcu-34 Celins_ bende 29unda kontrole gitmiştim bana tam 32de gel demişti o zaman verebilirim demişti ☺️
Sevengil Celins_ bana da tam 32 de gel dedi doktorum. Ben de bugün aldım. Muhtemelen size de vermez tekrar çağırır
iremcannn1907 Celins_ vermiyorlar 32+ sonrası yasal olarak zaten. Ayrıca almamanız daha mantıklı doğumdan sonraki izniniz düşüyor
Celins_ iremcannn1907 ben çalışmıyorum zaten izinle ilgili bir sıkıntım yok. kayınpederim sigortamı ödüyor sadece o yüzden soruyorum canım.
_gmzenur_ Celins_ 32. haftadan önce vermiyor canım. Ben geçen hafta aldım doktorum 32+0 haftalıkken gel dedi. Hatta o gün nöbet günüydü yanındaki hemşiresi verdi raporumu.