Benim iki genimdede kan pıhtılaşması çıktı, bir tane düşüğüm var.
5+2 iken oksapar iğneye başlattı rahimde kanamalar başlamış bi kullanalım dedi ve o gündür kullanıyorum doğuma son 11 günüm var.
Başka bir doktora gitmende fayda var çünkü ne kadar erken başlarsan kan sulandırıcıya düşük riskin giderek azalır. 🙏🏼🌸