Hasarbusra ilk hamileliğim . Tahmini doğum tarihi 6 ocak gösteriyor. 14 gün kaldı. 38+0 olduk bugün. İki gündür yalancı sancılar , kasılmalar başladı. Ondan önce hiç bişi yoktu. Bebek iyice aşağı baskı yapıyo artık . Siyatik ağrım çok oluyo . Normal doğum istediğim için şuan beklemedeyiz. Afedersin ishal bende 2 haftadır var. Bi bakıyorum bugün ishali yarın kabız . Hiç belli olmuyo . Halsizlik var , iyice ağırlaştım . Ama iştahım tavan sürekli yiyorum doyma hissi gelmiyo sanki . 🙈