Nanant Kizlar merhaba. 22. Haftayi bitirdik cok sukur hic bir sorun yok 🙏 Sadece gun icinde ara ara bel agrilarim oluyor. Normal mi sizce ? Benim gibi bu haftalarda bel agrisi yasayan var mi ?
Ipekgunes2 Nanant gün için de çok yorulunca oluyor benim de 😞 geceleri uykumdan uyandırıyor o derece kendinizi yormamaya çalışın biz de 22+5 iz
Derya0-7 Nanant 21+2 olduk bizde de aynı durum var. Haftada 2 gün platese gidiyorum birazda olsa rahatlatıyor. Sizede öneriyorum. Allah sabır ve güç versin hepimize ☺️