nilly charlaa çok güzel isim kesinlikle. Ama baba ile ortak karar vermek en doğrusu. Hiç olmazsa ikinci ismi baba seçsin.
kizbebekannesii charlaa aralarında ulama var soylerken bi değişik oluyor ama ikisi de tek başlarına güzel isimler bence
Defnemmm2301 Bence güzel tatlı bir isim ama hani babasının da beğenmesi lazım ben eşime zor kabul ettirdim kızımın ismini ama sana da naz yapıyor olabilir benim eşim gibi 😊
charlaa Defnemmm2301 Hiç bir şeyi beğenmiyor ki 🤷🏻♀️😂 Öneri yapıcak kadar bile beğenmiyor ona kalırsam isimsiz doğarız 🙊
charlaa kizbebekannesii Ali yi tüm aile, kendi ailem ve eşimin ailesi çok seviyor ve istiyor. Eşim de Aliyi beğenmiyor neyini beğenmiyorsa ilginç adam 😁
charlaa Hanimaga Aslında Hanimaga Aslında bunu da çok düşündüm Alp eşimin isminin kısa hali. Çağan da benim ismimin ilk üç harfini almış ondan çok hoşuma gidiyor ama Ali den de vazgeçemiyorum 🤔 Çağan Alp te çok güzel ama kesinlikle