Selam hanımlar benim hasta olmama 6 gün varken erken gebelık testi yaptım çok çok silik çıktı 2.nci çızgı belirti olarak da bel agrım çok var göğüsler de sızlama ve hassasiyet ara da da mide bulantısı şu an adet olmama da 3 gün kaldı kan da çıkar mı ya da gecikmesini mi beklemeliyim bu testler güvenilir mi bilgisi olan varsa yardımcı olursa sevinirim .