Ay kızlar ya delircem yemin ederim 24 deyken doktor ilaç yazdı enfeksiyonum vardı kullandım baya oldu biteli şuan 28 olucagiz .dün ve bugün iki damla idrara tuvalete gidiyorum özellikle geceleri beni çok zorluyor ve ağrı yapıyor eminim hala gecmedi .ama pazartesi randevum var beklesem sıkıntı olur mu bebek açısından çünkü araba yok eşim gece geliyor taksiyle gitsem 400 liradan olucam ve asla taksiye o parayı vermeye gönlüm razı gelmiyor .beklesem mi yoksa gece acile gitsem mi ? Siz söyleyin