Ledeyna21 Nefesfidan doktor kontrollerinle karar verirsin canım gerekirse bir tutar bir tutmazsın ben 2 hamileliğimde de tuttum birinde yarı yarıya yuttum yazın ortasında 5 yıl önce çok sıcaktı susuz kalır diye gün aşırı tuttum diğerinde çok sıcak değildi geçen sene gayet rahat hepsini tuttum sadece 3 gün mide bulantısından bozuldu bu sene doğumum Ramazan’a geliyor çok üzülüyorum ilk defa oruç tutamadığım bi Ramazan olacak diye sonuçta Rabbimin fetvası var herkes kendi bünyesini bilir zorlanmazsan tut derim
eftelya721 Nefesfidan biz tutuyoruz yengelerim De tuttu 7 aylıkken tuttum bende ara ara tutarsanız sorun olmaz inşallah
poyrazin_annesi28 Nefesfidan Tabiki zararlı. İçimde bana muhtaç bı canlı varken sevap mi kazanılır ? Çocuğumu aç birakamam
gokturkmom Bi komşumuz 5 aylık hamileyken tutmuştu 6.ayda gelişim geriliği var diye bebeği almışlardı, oruç tutması ile alakası var mı bilemiyorum ama beslenmedim oruç tuttum diye kendini suçluyormuş
Nefesfidan Ledeyna21 bende tutmak istiyorum ama bebege birsey olur die korkuyorum o yuzden sormak istedim çok t.ederim tabi alahn taktiri alah ne nasip ederse odur🙏🙏
Ygtzynp Canım 2-3 saat yemek yememiştim detaylı ultrason uzun sürdü sedyede bayıldım.bana 2saatte birseyler atıştır dedi.Sen kendini bilirsin