Merhabalar dün ikinci doğumumu yaptım ilkinde de çok zor olmuştu bir sürü dikiş atılmışdı, ikinci de aynı oldu, yine dikişlerin acısından oturamıyorum, gezemiyorum, hangi tarafa yatayım bilmiyorum, bu ağrıları hafifletmenin bir yolu varmı, benim gibi aynı durumu yaşayan anneler lütfen yardımcı olun😓bebeğimle de yeteri kadar ilgilenemiyorum rahatca emziremiyorum