Seheeer Selamlaaaar ben de katılayım hemen şuradan ☺️ karatayda oturuyorum bende Mevlana kültür merkezinin orada 🥰 hangi hastaneye gidiyorsunuz?
Ranooska SahrasMom311216 aslında tam Meram olmuyor ama bence Meram 😅😅şeker fabrikasını biliyor musun o taraftayım şefikcanın bi arka sokağında kalıyo, sennn ? ☺️