hulyanur1 siz hareket ettikçe amniyon sıvısı onu uyutuyor demişti doktorumuz, hareket ediyor neticede az yada çok olması önemli değildir diye düşünüyorum. Bide daha çok siz uyurken hareket ediyor olabilir. Yine de uzman değiliz neticede. Kontrole gidince sormakta fayda var.