Çok sık çıkmaktan kasık ağrısı olmaz da idrar yolu enfeksiyonunuz olabilir. Yada bebekten kaynaklı olabilir. Benim ilk haftalar 10.haftaya kadar kasık ve bel ağrım olmuştu sonra azalmıştı. Sonra 20.haftada ciddi bir kasık ağrım tekrar başlamıştı o idrar yolu enfeksiyonuydu. En net cevap idrar tahlili yaptırmak bence ihtimal etmeyin