Aysesen19 rumeysakara12 belirtiye göre düşünmeyin bence cinsiyeti ilk kızımda hiç midem bulanmadı tatlı çok yiyordum bu kızım da tam tersi mide bulantım çok oldu başlarda ve tatlı yiyemedim hep ekşi ve acı ama sonuç ikisi de kız 🙏🥰
rumeysakara12 benimde ilk oğlumda çok midem bulanıyor du ilk üç ay sonra tatlı yeme isteği çok tu bunda da hiç midem bulanmiyor tatlı yemek de istemiyor canım arada limonlu çay içmek istiyorum birde tuzlu
rumeysakara12 oğlum olduğu için Allah kalbimi biliyor kız çocugumda olsun istiyorum nasipse inşallah 🤲
Aysesen19 rumeysakara12 sağlıkla gelsinler inşallah bende kızım olduğu için gönlümden geçen ve hissettiğim erkekti ama olması sağlık olsun 🥰
Aysesen19 minik_koala_ve_annesi aynen bende ilk kızımı 12 de öğrenmiştim bunu da 10. Haftada öğrenmiş oldum 🥰