Bende kantaron kullandım 30. Haftadan sonra bi kaç tane başladı çatlağım . Çatlağa tamamıyla engel olmasa bile en azından derinliğini görüntüsünü azaltıyor diye düşünüyorum . Çünkü çocukken ayağıma kızgın yağ dökülmüştü üstüne tava yapışmıştı iyileşene kadar kantaron kullandım hiç iz kalmadı