Tombee bilemiyorum, bu aşılar bebeklerede yapıldı geçen ay bizde yaptırdık çocuğa bir sorun olmadı.
Neyi düzgün yapmışlarki yilladir uygulanıyor bişey olmadı şimdi oluyor, böyle beceriksiz böyle problemli bir sistem var suan
1 ay önce durdurulma kararı alınmış, belki kullanılanlar başka partidir, şirketin kendisi ile ilgili problem varmis