Prens__annesi Bir buçuk aylık bebeğim var doktor midesinde reflü olduğu için mama önerdi mama markası olarakta Aptamil AR önerdi fakat bebeğim mama içtiği zaman kakasını yapamiyor Aptamil kullanan annelerde aynı şikayette olan varmı kizlar
Guzelanne56 Prens__annesi bende aptamil pramatil kullanıyorum benimde bebegım kakasını çok az yapmaya başladı o da gaz cıkardıkca nokta kadar mamadan önce çok bez kırletırdık
Prens__annesi Guzelanne56 bizde mamadan önce çok bez kirletiyorduk ama mama kullanınca hiç ama hiç kirletmiyor ağlamaktan helak oluyor resmen en son çareyi gece hastaneye gitmekle bulduk ve bugün vermedim rahat mamadan kaynaklanıyor sanırım aptamil kabızlık yapıyormuş çoğu kişi öyle diyor
Guzelanne56 Prens__annesi evet ben bayağı rahatsız oldum aptamil mamadan çünkü hem kusması çok Oluyor hem kaka yapmıyor yapsa da eskısı gıbı degıl hemde çok hıysuz oldu oğlum ne gecemız ne gündüzümüz belli uyanık olduğu sürece hep ağlar mamayı degıstırcem direk 3 hafta sonra oğlum prematüre olduğu ıcın tam 40 haftalık olması gerekıyor mamayı degıstırmek ıcın biraz ıdare edıcem mecbur
Prens__annesi Guzelanne56 Bebelac Gold öneriyorlar valla bende bıraktım biraz toparlansin daha sonra tekrar başlarım başka bı mamaya kendinden önemli değil ağlamaktan helak oldu çocuğum
happiestMom Benim kızımda aptamil aşırı gaz ve kabızlık yaptı zaten 1 2 gün anca vermiştim valla attım çöpe. Burdaki arkadaslar hipp combıotıc önerdiler gaz yapmıyormus. Benimde 1 ay var doğumuma aldım bakalım işe yarıcak mı.
Prens__annesi happiestMom ilk dogdugunda aldım o dedigin mamayı canım daha küçük olduklarından genelde hep yapıyor bı iki üç aylık olsun öyle baslicam mamaya
happiestMom Prens__annesi bende vermek istemiyorum ama bakalım ilk zamanlar sarılık olmasın diye verir sonra da sadece gece veririm diyorum. Tabi benim dediğim gibi olursa 😄
Prens__annesi happiestMom emzirirsen sarılık olmaz canım her fırsatta emzir küçük olduklari için mama biraz sıkıntılı oluyor ya