butterfly4 ben sakaryada yaşıyorum takipli doktorumuz burada Adatıp hastanesinde. Malesef geçtiğimiz 2 ay boyunca bebeğimin bazı tetkikleri için sürekli geldik gittik. Acıbadem, florence ve medicalpark ı deneyimledim. En iyisi acıbadem altunizade diyebilirim. Personeline kadar o kadar farkediliyor ki kalitesi. Hocaları da çok çok iyi. Medipolü bilmiyorum bir yorumda bulunmam doğru olmaz o yüzden