Babyy07 canım ben 35 hastalığım aşırı bir kasık ağrım oldu 1 gün dayandım normal diye sonuçta, ertesi gün azaldı ama hala vardı gittim doktoruma sancılarım 100 çıktı çok hemen muayne etti açılma yoktu
Ciğer geliştirici vurdular 2 gün bide hap verdi doğumu geciktirmek için çünkü şu an ciğerleri gelişme haftasında
İhmal etme git doktora
Dinleniyorum bende bu süreçte