Tugba0133 Damla_76 bende aynıyım bugün idrar yolu enfeksiyonu çıktı tahlilimde antibiyotik ilaç ve fitil verdi dr ve daha 12 haftalığız
Damla_76 Denizahsen cok teşekkürederim benim düşüj tehlikem vardı ilk 3 ay kanamam oldu zaten şimdi akıntı var inşalllah gecer🙏