minikumutlar
Gece 3’te oluyor ama sizin testiniz üzerinden 24 saat geçtiği zaman yumurta çatlaması gerçeklemiş oluyor ve o zamana kadar sperm yolunu bulur mu bilinmez, o yüzden değerlendirmekte fayda var diyoruz ama siz aldığınız yeri dinlemek isterseniz tercihiniz.
Bende Ovulasyon testiyle hamile kaldım ve o gün öncesi sonrası değerlendirdim hep ve ilk deneme de hamile kaldım.
Fotoğraf atıp soruyorsunuz ama hiç kimsenin söylediğine kulak asmıyorsunuz gece 3’te oldu diyorsunuz yumurtanın ne zaman çatlayıp canlı sperm var mı bilemezsiniz bu 24 saatte ve sonra ki günler de çünkü kaçıradabilirsiniz tecrübeli olanlar konuşuyor burda sonuçta ama siz yine de gece 3’te oldu diceksiniz orası ayrı 🤷🏻♀️