minikumutlar Evet T epey koyu çıkmış bugünü değerlendir yarını da değerlendir çatlama da üçüncü gün o günü de kesin değerlendir , bugün değerlendirip yarın değerlendirmezsem yumurtlama yarın olursa boş geçmesinden korkuyorsun sanırım normalde spermin canlı kaldıgı söyleniyor aklın kalıcaksa yarını da değerlendir