Feri Ben özel bir klinikte talipliyim dr un SGK anlaşması olmadığı için rapor veremıyor devlet hastanesine gitsem çalışamaz raporu verirler mi orda takipli değilim ama o yüzden bilemedim.32 den sonra çalışmayacağım riskli gebeyim
Duygumut Feri bende özel klinikte takipliyim doktorum 32 hafta geldiğinde ben seni yönlendireceğim bir doktora raporunu verecek demişti. Sizde doktorunuza sorun mutlaka çözüm bulacaktır
Feri Mucizelermumkun tamamdır teşekkür ederim doktorumda özele yönlendiriyor ona da para vermek istemiyorum o yüzsen devlete gidiyim
Mucizelermumkun Feri git tabi hem de riskli gebe takibi bölümü oluyor genelde devletlerde oraya gidersen randevu almadan da alıyorlar durumunu açıklayınca deneyebilirsin