Demirci96 Evimizde tadilat var banyoyu kullanamıyoruz. O yüzden mecbur alaturka tuvalete giriyorum ama baya zor yani bir zararı olur mu doğumu tetikler mi o pozisyona gün içinde sık sık gelmek ve durmak
hunilimom Demirci96 aksine faydası var kemikleri açmaya ağrıları azaltmaya ben hep alaturka tuvalet kullandım evimde başka tuvalet yok son zamanlar tam oturamadim ama ayak uçlarında yaptım biraz öne ittim kendimi zaten dakikalarca oturmuyoruz
Burcuuuuu Demirci96 36 haftaligim sezeryanliyim çok zor oluyor ama.tek tuvalet var evde doğumdan sonra ne yapacam Allah bilir
Masal53 Demirci96 önceden annelerimiz klozet mi gidiyordu 😁😁 en sagliklisi alaturka zaten Bi sıkıntı hissetsen gitmezsin
berceste5155 Demirci96 hiç bir zararı olmaz ben doğuma gidene kadar alaturka tuvalet kullandım hiç zorluk yaşamadım doğuma gittiğimde 8cm açılmam vardı bunun sebebinin de alaturka tuvalet ve yürüyüş olduğunu düşünüyorum
mimar_anne Hayır aksine faydası var çatı kemiklerin için ben hamileliğimin başından beri alaturka kullanıyorum nerdeyse sıkıntı olmaz merak etme konforlu değil sadece 😁
Demirci96 hunilimom rahatladım ya bende doğum başlatır falan da diye korkmuştum. Teşekkür ederim cevap verdiğiniz için ☺️
Demirci96 Burcuuuuu sezaryenden sonra çok zor olur ya Allah yardımcınız olsun. Sırf bunun için bile anneye vs kalmaya gidilebilir yani
Burcuuuuu amine2023 ilkinde kozet vardı bunda daha doğum yapmadım ama lavaboda çok zorlanıyorum 2 haftam var doğuma
amine2023 Burcuuuuu aynen doğumdan önce bile bu kadar zorsa doğumdan sonra ne yapacağız bakalım. Bizde de klozet yok, Allah yardımcımız olsun