noluyosanagenemiross Kızlar doktorum dün kız daha ağır basıyor dedi ama erken söylemek için dedi. Sizce yanılma payı var mı?
Happy_001 noluyosanagenemiross 12 de özelde öğrendim kiz olduğunu 33 te yim kız diyorlar ama bn neden sen erkek hissediyorum
catandgirlmom noluyosanagenemiross tabi vardır, zaten bu yüzden doktorunuz kesin konuşmamış.. 16 haftaya kadar benim doktorumda asla kesin konuşmadı kıza benzetti sadece ama 16. Haftada evet kız artık değişmez diyebildi
nurefsanakbulut noluyosanagenemiross tabi ki var aylarca kız denilip erkek doğuranları bilirim 😂 canım sen bekle şöyle biii 4 aylık olsun sonra 3 4 doktora git
nazlinazli59 Banada doktorum kız gibi gözüküyor ama kesin bir şey söylemek için 16. Haftayı bekleyelim dedi
noluyosanagenemiross Happy_001 bende bugüne kadar hep erkek hissediyordum hatta ismiyle beraber rüyamda bile görmüştüm ama doktorum öyle diyince şaşırdım merak ettim ☺️🫣