2 oglum var.bi öncekinede kız kız demişlerdi eşimin ailesi erkek oldu.Şimdi yine kız çok istiyorlar :). Bunlar öyle dedikce bende kız o zaman dedim 😂
15.haftalıgım ama karnımdan anladım bu hafta (bu arada benım karnım hep erken çıkar ve erkek çocuklarımda hep yukarıda oluyordu) buda aynı sekilde olunca. Eşime gelmeden önxe cok heves etme bu erkek dedim 😂
2 gün öncede rüyamda erkek cocugu gordum halbuki daha ne ismi belli ne bişeyi.gozlerının rengine kdr ismini koymustuk. Dogumun en ayrıntısına kdr herseyı gordum.
Şimdi cıktım kontrolden doktorum erkek dedi :)
Aradım eşimi eve gelme diyor 🤣🤪 takılıyor tabiki😂 evde kuşlarımız var onlarda erkek 🥴eşim askeriyeye cevirdin evi diyor 🤣
Ya cok seviyorum erkek çocuklarını yine erkek olsun istemiştim 💙😅 3 cocukla kariyerime son veriyorum tüpleri baglatıp sizlere başarılar diliyorum 😅 benden bu kadar