Shryrydn Selam kızlar. 20 haftalık hamileyim. 10 gun once doktora gitdim. Amniyotic band sendromu var dedi. Ben internetde bakdım. Cok korkunc bi şey. Cocuguma zarar vere bilir. Bunu yawayan varmı aranızda. Ya bi şey olursa diye korkuyorum