Kızlar dayanamadım az önce test aldım. Ama erken gebelik testi mi değilmi bilmiyorum, yabancı ülkedeyim buranın testleri bi garip hepsi. Neyse, adete 8 gün var daha yapsam çıkmaz dimi? 3 gündür kasık ağrılarım var, ara sıra belimede vuruyor. Sizce adetimi bekliyim? Yoksa yapayım mı? O test orda dururken ben rahat edemem ama şeytan dürtüyo yap diye.😄 Siz ne dersiniz?