Dsm valla canım görümcem benimle bir doğum yaptı ben dogum yaptim o hastanrye yatiş yaptı 41+6 da suni sancıyla dogumunu yaptı her insan bir degil kafana takma bukadar gelceği varsa gelir baktin olmuyo doktorunla gorusur suni sanciyla denersin gorumcemin 3 cocugu olmasina rağmen 41+6 da gercekti dogumu gerisini sen dusun sıkma canını 🤗❤