Kızlar selam. 11+4 haftalık hamileyim. İkili test zamanım geldi. 12.hafta da her hangi bir günde yaptırmayı istiyorum. Perinatoloji bölümüne de görünmek gerekir mi? Riskli bir durumum yok. İkili test tek başına yeterli değil, perinatoloji + ikili test daha iyi deniliyor ama bilemedim. Ne yapmalıyım?